DWARS

‘Digitaal’ gaat dwars door alles heen

13 december 2016  |  Nieuws


Weloverwogen gaan ze te werk. Drie jaar geleden al bij de start van hun bedrijf Stijlbreuk. En nog steeds zijn de drie ‘digital natives’ Aron van der Valk, Jeroen Peerbolte en Werner Bastianen vastberaden. “Wij zijn ervan overtuigd dat met name de bedrijven die zich het beste aanpassen aan de veranderde wereld overleven in de toekomst.”

Ze kozen op de groei een kantoor aan De Plint in Tilburg omdat ze overtuigd waren van hun visie, aanpak en specialisme. Drie jaar later telt hun portfolio een aantal aansprekende bedrijfsnamen waaronder Zwitserleven, BOVAG, Royal Ahrend, Sony en ProFit Gym. Werner: ”Wij helpen organisaties zich te onderscheiden met digitale producten en diensten, waarin design centraal staat. ‘Digitaal’ is volgens ons namelijk geen marketingschil, maar gaat juist dwars door alles heen. Vanuit die visie hebben we ons als vakidioten verbonden.”

Verder lezen? Bekijk dan het gehele interview in het Beerbericht december 2016 van De Beer Accountants & Belastingadviseurs: http://www.debeer.nl/over-ons/beerbericht/