Moeders hebben altijd gelijk


Een tijdje terug lieten we een hele toffe promo maken voor Stijlbreuk. Iedereen bij Stijlbreuk vond het een vette animatie en was enthousiast, maar toch zag hij nooit het daglicht.

Toen het filmpje af was liet ik hem trots aan m’n moeder zien en wachtte op haar goedkeuring. Ze was onder de indruk, maar had toch een opmerking:

“Zijn jullie dit wel?..”
“Ja! Tuurlijk mam, super tof toch?”
“OK, ja mooi is het wel..”

Maar haar opmerking bleef knagen en uiteindelijke besefte ik dat ze gelijk had. Het was een super flashy animatie geworden met een aantal superlatieven over onze diensten.

Het filmpje zag eruit als een Lamborghini; snel, flashy, een beetje over the top. Stijlbreuk wil niet per se keihard gaan, we zijn betrouwbaar met een edge. Eigenlijk zijn we meer Volvo dan Lamborghini dacht ik.. of eigenlijk nog beter Polestar: Een betrouwbare Volvo basis, maar vol met moderne digitale innovatie.

Vandaag lanceren we het nieuwe logo van Stijlbreuk. Niet flashy, snel en over de top. Maar betrouwbaar, op een lekker tempo en met een edge.

Jeroen Peerbolte
Business strategie