Searchresult breidt haar service uit met Insights dashboard

20 februari 2017  |  Nieuws


#1 digital marketing bureau Searchresult werkt met veel passie voor klanten als Ziggo, T-mobile en Allsecur. Vanuit die passie en innovatie ontstond de wens om een eigen Insights tool te ontwikkelen, om de service en transparantie verder te versterken.

Hoe krijg je een grote hoeveelheid informatie in een mooi, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk dashboard? Met die vraag klopten we aan bij Stijlbreuk en kwamen met een strak dashboard dat helemaal voldeed aan onze wensen. 
Michel Vennema - Head of Digital Analytics & Manager Innovation

Searchresult schakelde ons in om het Insights dashboard volledig te ontwerpen en de front-end te ontwikkelen, zodat het qua UX, flow en design aansluit bij hun propositie.

Analytische tools hebben de neiging om vooral veel data te tonen, zonder inzichtelijk te worden. Bovendien is SR Insights uiteindelijk geen SaaS (Software as a Service), maar blijft een digitaal verlengstuk van het menselijke bureau.

We hebben daarom in nauwe samenwerking met Michel Vennema kritisch gekeken naar de inzichten, adviezen en mensen ‘achter’ de cijfers.

Het resultaat is een volledig custom design dashboard, waarmee klanten meer inzicht krijgen in hun marketingcampagnes en Searchresult haar service nóg een stukje beter maakt.

Meer zien van SR Insights? Bekijk dan de case in ons portfolio – of word klant bij Searchresult :).

Werner
Strategie en concept