Corporate website & KPI dashboard

—Genexis
Terug naar overzicht
— De merkbeleving van een glasvezelmodem

Genexis ontwikkelt glasvezel hardware; De kastjes waar niemand naar omkijkt, tenzij het internet niet werkt. Als het aan Genexis ligt, is dat snel verleden tijd. Ze ontwikkelen innovatieve producten die niet alleen veel gebruiksvriendelijker zijn, maar ook gezien mogen worden.

triangle
0 1
— Wordpress website op maat

Corporate website

Custom Wordpress CMS 

“In dit geval hebben we gekozen voor WordPress als back-end. We richten het CMS compleet in naar wens van de klant, zodat alle content aangepast kan worden op een gebruikersvriendelijke manier.
In het geval van Genexis bestaat de website uit flexbox content-blokken die op elke pagina kunnen worden geplaatst en aangepast door de beheerder, waarbij het design en de responsiveness van de website intact blijft.”

Sollicitatie systeem in Wordpress

In de high-tech sector is het binnenhalen van nieuw talent enorm belangrijk. De vacature-sectie is daarom zo ingericht dat HR gemakkelijk vacatures kan beheren en aanmaken, zonder technische kennis nodig te hebben.

Een nieuwe vacature staat binnen 10 minuten online en sollicitaties gaan automatisch naar de juiste persoon binnen HR.

Dynamische download portal

De download portal is erg belangrijk, omdat de verschillende doelgroepen -van de inkoper tot de installateur- hier de documentatie vandaan haalt.

Genexis kan gemakkelijk nieuwe handleidingen en fotografie van een product uploaden, die vervolgens automatisch gecomprimeerd worden en als zip worden aangeboden aan de websitebezoeker.

triangle
0 2
— Track and celebrate KPIs

Digitale tools

De kracht van digitaal

De kracht van digitale tools hoeven we Genexis niet uit te leggen. We zijn daarom ook met verschillende kleine tools bezig om meer inzicht te genereren op verschillende niveau’s, processen te optimaliseren en werknemers te motiveren.

Inzicht in sollicitaties en downloads

Om extra inzicht te krijgen in de website hebben we extra tracking toegevoegd aan de standaard Google Analytics en dashboards hiervoor ontwikkeld.

Zo zien we bijvoorbeeld in real-time van welk product vaak de installatiegids wordt gedownload, waar juist de marketingmaterialen populair van zijn of via welke kanalen je sollicitanten binnenkomen.

Dashboard voor interne doelen

Om werknemers meer inzicht te geven in het bedrijf en hen te motiveren is een intern dashboard ontwikkeld waar zij doelen en voortgang kunnen volgen.

Deze mijlpalen kunnen gefilterd worden per afdeling en zorgen zo ook nog voor onderlinge verbondenheid binnen het team én met de rest van de organisatie.

Koninklijke website voor Royal Ahrend
Bekijk case

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Kom vrijblijvend een keer langs en daag ons uit!

Bel of mail Werner