Maatwerkcontent-encampagneplatform#meerdanwerk
Uitdaging onder jongeren
Adecco is de grootste uitzendorganisaties in de wereld en is ook goed vertegenwoordigd in Nederland. Toch blijft de naamsbekendheid en betrokkenheid onder, met name, de jongere doelgroep in Nederland achter. Tijd voor actie.
In de nieuwe merkcampagne van uitzendorganisatie Adecco staan echte mensen centraal. Mensen die bij of voor Adecco werken. De grootste uitzender ter wereld kiest hiermee voor een persoonlijke, authentieke aanpak en benadrukt: er is nog zoveel meer dan werk.
Wij verzorgden het design en de ontwikkeling van de maatwerk WordPress campagne website, dat inmiddels is uitgegroeid tot hèt storytelling- en blog platform van Adecco Nederland.
Slimme dynamische landingspagina’s voor effectieve gesegmenteerde marketingcampagnes.
Van campagneplatform door ontwikkeld naar de vaste blog van Adecco Nederland.
Maatwerk WordPress CMS voor gemakkelijk content- en campagnebeheer.
Gepersonaliseerde landingspagina's
Voor de campagne zijn meerdere video’s geschoten om verschillende doelgroepen aan te spreken in de activatie. Deze video’s werden verspreid via social en aangejaagd met social advertising.
Op de campagne website wilden we vervolgens deze personalisatie doortrekken, zodat de relevantie en herkenbaarheid maximaal zijn en daarmee ook de conversie omhoog gaat.
Op basis van de URL kunnen we de landingspagina personaliseren per advertentiecampagne, zodat de marketeers zonder technische kennis de hele campagneflow onder controle hebben en gemakkelijk kunnen optimaliseren per doelgroep.
Storytelling- en blogplatform
Na de activatie wilde Adecco blijvend aan de slag gaan met authentieke en persoonlijke content, om de doelgroep aan te spreken.
Vanwege de aanwezigheid van het campagneplatform en het gebruiksgemak van het maatwerk WordPress CMS aan de achterkant is dit verder uitgebouwd tot inspirerend platform voor werkenden en werkzoekenden.