Digital natives


Stijlbreuk is eind 2013 opgericht door de drie vakidioten: Aron, Jeroen en Werner. Nadat ze jaren voor andere bureaus hadden gewerkt, besloten ze dat het beter kon. ‘Digitaal’ is geen marketingschil, maar gaat juist dwars door alles heen.


Het veranderende landschap vraagt daarom om een ander type bureau. Ieder project wordt door een team opgepakt van digitale strategie, design en techniek, waardoor er altijd mooie en doeltreffende oplossingen worden ontwikkeld.

Het team

Aron van der Valk

Interactie & front-end


Maakt het leven een stukje mooier, altijd te vinden in InVision of in de keuken.

Jeroen Peerbolte

Development & prototyping


Koning van de code, droomt in JavaScript en zou het liefst nog de afwas weg programmeren.

Werner Bastianen

Strategie & concept


Opgeleid als product ontwerper, maar zijn roeping gevonden in digitaal.

Paul van de Laar

Designer


Houdt van digitaal design, uitgevoerd tot in de puntjes. Vingervlug op het toetsenbord en met de Fussball.

Waar wij in geloven

"Design is not just what it looks like.."


Design is niet enkel een mooie buitenkant, zoals de spreekwoordelijke aap met de gouden ring.

Design is het totaalconcept van functionaliteit, user experience en vorm. Intuïtief vanaf de eerste blik en kippenvel tot en met de laatste.

"Onzichtbare technologie"


De digitale mogelijkheden worden steeds geavanceerder. Dat betekent niet dat het ook complexer voor de eindgebruiker moet worden.

Juist wanneer je techniek vóór je laat werken en onzichtbaar wordt, ontstaan de beste producten en diensten.

"Data is de nieuwe olie"


Dankzij de digitalisering kunnen we veel meer meten.

Door tracking toe te voegen aan onze producten en diensten bouwen we rijke data op. Door het inzichtelijk te maken kunnen we vervolgens het gebruik en de prestaties monitoren en optimaliseren.