Waar wij in geloven
Het ontwerpen van web applicaties en websites draait niet alleen om een mooie buitenkant, zoals de spreekwoordelijke aap met de gouden ring. Het is het totaalconcept van strategie, techniek en design.
We geloven daarom in een hechte iteratieve samenwerking, waarin onze gezamenlijke expertises zorgen voor innovatieve producten en diensten die daadwerkelijk het verschil maken.
Exploreren
Exploratie en nieuwsgierigheid zijn de kern in alles wat we doen.
In het doorgronden van jouw probleem en de eindgebruiker, het onderzoeken van nieuwste technieken, onze hackathons en het lanceren van onze eigen producten.
Vragen
Heb je een concrete vraag of weet je alleen dat je iets moet met de mogelijkheden van ‘digitaal’?
Wij weten daar wel raad mee. Vanuit onze pragmatische en iteratieve aanpak geven we vorm aan jouw digitale ambities met concrete resultaten.
Begrijpen
Een goede oplossing begint bij het begrijpen van het probleem.
We gaan daarom een stapje terug, naar het verhaal achter de briefing. Welke kansen zien we en welke zijn het meest waardevol?
Op basis van jouw ervaring, aangevuld met marktonderzoek en onze digitale expertise, identificeren we de kansen en prioriteiten.
Ontwerpen
Johan Cruijff zei het al, “Je gaat het pas zien, als je het door hebt“. Het omgekeerde is echter evengoed waar.
Als visueel ingestelde wezens worden ideeën pas concreet wanneer ze visueel en tastbaar worden. We werken daarom in meerdere design sprints om concepten te ontwikkelen en valideren.
Creëren
Gevalideerde concepten worden uitontwikkeld. Dit kunnen eerst prototypes en MVPs zijn, of volledige API-based web applicaties en maatwerk websites zijn. Afhankelijk van het bestaande ecosysteem adviseren we de juiste implementatie.
Lanceren
Vervolgens wordt het ‘eindproduct’ gelanceerd. Door de iteratieve aanpak zijn aannames en concepten op verschillende momenten gevalideerd, zodat de kans op succes wordt vergroot.
Itereren
Data is de nieuwe olie.
Ieder ‘eindproduct’ is een nieuw startpunt om waardevolle, kwalitatieve en kwantitatieve inzichten te verzamelen.
Om de gebruikerservaring en conversie doorlopend te verbeteren, maar juist ook om te blijven innoveren en voorop te blijven lopen.