Waar wij in geloven

Digitale producten en diensten draaien niet alleen om een mooie buitenkant, zoals de spreekwoordelijke aap met de gouden ring, maar om het totaalconcept van business, technische innovatie en gebruiksvriendelijkheid.

We geloven daarom in lange termijn samenwerkingen en in-house expertise, waarin onze gezamenlijke expertises zorgen voor innovatie die daadwerkelijk het verschil maakt.

—Onze aanpak
01
/
07
01
Exploreren
Visie
Concept
Functioneel ontwerp & user stories
Design
UI & UX design
Develop
Ontwikkeling en implementatie
Lanceren

Exploratie

De kern van alles wat wij doen is oprechte nieuwsgierigheid en drang naar innovatie.

In het doorgronden van jouw business en de doelgroep, het onderzoeken van nieuwste technieken, onze hackathons en het lanceren van onze eigen producten.

Visie

Je hebt een visie, maar kunt deze moeilijk concretiseren of vertalen naar een digitale strategie?

Wij weten daar wel raad mee. Vanuit onze pragmatische en iteratieve aanpak vertalen we jouw ambities naar een concrete visie op digitaal.

Concept

Op basis van de gevormde visie bepalen we de digitale strategie, vormen we een totaalconcept en maken we een roadmap met de kansen die wij zien voor jouw business in jouw markt.

Design

Johan Cruijff zei het al, “Je gaat het pas zien, als je het door hebt“. Het omgekeerde is echter evengoed waar.

Als visueel ingestelde wezens worden ideeën pas concreet wanneer ze visueel en tastbaar worden. We werken daarom in meerdere design sprints om concepten te ontwikkelen en valideren.

Development

Gevalideerde concepten worden technisch ontwikkeld.

Dit kunnen eerst prototypes en MVPs zijn, of volledige API-based web applicaties en maatwerk websites zijn. Afhankelijk van het bestaande ecosysteem adviseren we de juiste implementatie.

Impact

Het gevalideerde ‘eindproduct’ wordt gelanceerd.

Door de iteratieve aanpak zijn aannames en concepten op verschillende momenten gevalideerd, zodat de impact op succes wordt vergroot.

Blijven innoveren

Iedere oplevering is een nieuw startpunt om waardevolle, kwalitatieve en kwantitatieve inzichten te verzamelen. Om de gebruikerservaring en conversie doorlopend te verbeteren, maar juist ook om te blijven innoveren en voorop te blijven lopen.

Cases