ONZE AANPAK

Waar wij in geloven

Digitale producten en diensten draaien niet alleen om een mooie buitenkant, zoals de spreekwoordelijke aap met de gouden ring, maar om het totaalconcept van business, kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.

We geloven daarom in lange termijn samenwerkingen en in-house expertise, waarin onze gezamenlijke expertises zorgen voor innovatie die daadwerkelijk het verschil maakt.

—Onze aanpak
01
/
07
01
Exploreren
Vragen
Begrijpen
Functioneel ontwerp & user stories
Ontwerpen
UI & UX design
Creëren
Ontwikkeling en implementatie
Lanceren

Exploratie

De kern van alles wat wij doen is oprechte nieuwsgierigheid en betrokkenheid.

In het doorgronden van jouw business en de doelgroep, het onderzoeken van nieuwste technieken, onze hackathons en het lanceren van onze eigen producten.

Vragen

Heb je een concrete vraag of weet je alleen dat je iets moet met de mogelijkheden van ‘digitaal’?

Wij weten daar wel raad mee. Vanuit onze pragmatische en iteratieve aanpak geven we vorm aan jouw digitale ambities met concrete resultaten.

Begrijpen

Een goede oplossing begint bij het begrijpen van het probleem.

We gaan daarom een stapje terug, naar het verhaal achter de vraag, en vormen wij een toekomstvisie met de kansen die wij zien voor jouw business in jouw markt.

Ontwerpen

Johan Cruijff zei het al, “Je gaat het pas zien, als je het door hebt“. Het omgekeerde is echter evengoed waar.

Als visueel ingestelde wezens worden ideeën pas concreet wanneer ze visueel en tastbaar worden. We werken daarom in meerdere design sprints om concepten te ontwikkelen en valideren.

Creëren

Gevalideerde concepten worden technisch ontwikkeld.

Dit kunnen eerst prototypes en MVPs zijn, of volledige API-based web applicaties en maatwerk websites zijn. Afhankelijk van het bestaande ecosysteem adviseren we de juiste implementatie.

Lanceren

Vervolgens wordt het ‘eindproduct’ gelanceerd

Door de iteratieve aanpak zijn aannames en concepten op verschillende momenten gevalideerd, zodat de kans op succes wordt vergroot.

Itereren

Data is de nieuwe olie.

Iedere oplevering is een nieuw startpunt om waardevolle, kwalitatieve en kwantitatieve inzichten te verzamelen. Om de gebruikerservaring en conversie doorlopend te verbeteren, maar juist ook om te blijven innoveren en voorop te blijven lopen.

Cases