Een uitgesproken merk met een nét zo'n uitgesproken website

—HYPD
Terug naar overzicht
— Get your hype on

HYPD is een jong en energiek online marketingbureau dat haaks staat op alle brave en iets wat stoffige marketingbureau’s. Ze praten niet over generation X, Y, Z alsof het studieobjecten zijn. Nee, ze zíjn de doelgroep.

Wij hebben deze (nieuwe) naam vertaald naar een opvallend merk. Uiteraard mét een maatwerk website, die nét zo uitgesproken is als de boys van HYPD zelf ?.

HYPD staat voor enthousiasme, in de huid van de doelgroep kruipen en nét dat beetje extra. Dat wilden we vertaald hebben naar onze website en Stijlbreuk heeft daarin onze verwachtingen ver overtroffen. De branding met bijbehorend design is digitale ambacht geworden om je vingers bij af te likken.
Steven Schoenmakers - Marketeer
0 1
— Visuele identiteit "om je vingers bij af te likken"

Above and beyond

Huisstijl en logo design

HYPD mikt op een hele specifieke doelgroep en gaat alleen voor bull’s eye.

Felle kleuren, een rauw logo, en een uitgesproken lettertype. Of jij nu in de doelgroep van HYPD valt of niet; je kunt onmogelijk níet hyped worden van deze huisstijl.

Custom illustrations and doodles

Binnen de nieuwe huisstijl vormen kleine doodles en illustraties een speels onderdeel. In samenwerking met Jelmer Peerbolte zijn doodles ontworpen die het merk en de karakters perfect illustreren en op vele plekken de beeldvorming aanvullen.

0 2
— Storytelling website

Een one pager met een goed verhaal

Hypd tot op het bot

Samen hebben we de propositie van HYPD tot de kern teruggebracht, de werkwijze scherp gekregen en ook hier gezorgd dat alles spot on is.

Geen dertien in een dozijn aanpak die anderen van Google overnemen, maar ook hier de HYPD manier: Fuel, Ignite, Explode!

HYPD is een marketingbureau die graag het randje opzoekt zonder dit tekstueel uit te leggen. Met dit als briefing voor de mannen van Stijlbreuk, kwamen zij naast de toffe branding ook met een killer intro en toffe animaties waarmee ze zelfs bij ons het randje opzochten.
Bjorn Nouwens - Marketeer
Ons enthousiasme is duidelijk vertaald naar een digitaal visitekaartje waardoor wij aan tafel komen met bedrijven die passen bij HYPD en tevens direct een startpunt is in onze kennismaking.
Bjorn Nouwens - Marketeer
There is no second chance for a First Impression
Bekijk case
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Laat je gegevens achter en we plannen een kennismaking in om jouw ambities te bespreken!