Ga naar de content

Eenuitgesprokenmerkmeteennétzo'nuitgesprokenwebsite

In Gravity-stijl: oprichters van Hypd met iconen zoals een lieveheersbeestje, skateboard, bier, sneakers en 013, met de tekst
Get your hype on

HYPD is een jong en energiek online marketingbureau dat haaks staat op alle brave en iets wat stoffige marketingbureau’s. Ze praten niet over generation X, Y, Z alsof het studieobjecten zijn. Nee, ze zíjn de doelgroep.

Wij hebben deze (nieuwe) naam vertaald naar een opvallend merk. Uiteraard mét een maatwerk website, die nét zo uitgesproken is als de boys van HYPD zelf ?.

Een man met kort haar en een baard draagt een wit overhemd tegen een oranje achtergrond.
Steven
Mede-eigenaar Hypd
HYPD staat voor enthousiasme, in de huid van de doelgroep kruipen en nét dat beetje extra. Dat wilden we vertaald hebben naar onze website en Stijlbreuk heeft daarin onze verwachtingen ver overtroffen. De branding met bijbehorend design is digitale ambacht geworden om je vingers bij af te likken.
Homepage van Hypd op een laptopscherm, omringd door Gravity-stijl iconen: skateboard, plusjes, kruisjes en bier, met de tekst
Een man met een baard glimlacht tegen een oranje achtergrond.
Bjorn
Mede-eigenaar Hypd
Ons enthousiasme is duidelijk vertaald naar een digitaal visitekaartje waardoor wij aan tafel komen met bedrijven die passen bij HYPD en tevens direct een startpunt is in onze kennismaking.
Hypd logo

Huisstijl en logo design

HYPD mikt op een hele specifieke doelgroep en gaat alleen voor bull’s eye.

Felle kleuren, een rauw logo, en een uitgesproken lettertype. Of jij nu in de doelgroep van HYPD valt of niet; je kunt onmogelijk níet hyped worden van deze huisstijl.

Verschillende iconen in Gravity-stijl: lieveheersbeestje, sneakers, bier, skateboard, shaka handgebaar, kruisjes, vierkantjes en rondjes.

Custom illustrations and doodles

Binnen de nieuwe huisstijl vormen kleine doodles en illustraties een speels onderdeel. In samenwerking met Jelmer Peerbolte zijn doodles ontworpen die het merk en de karakters perfect illustreren en op vele plekken de beeldvorming aanvullen.

Home en navigatie van de Hypd-website op mobiel met kleine iconen in Gravity-stijl: lieveheersbeestje, kruisjes, rondjes en driehoekjes, met de tekst
Een man met kort haar en een baard draagt een wit overhemd tegen een oranje achtergrond.
Steven
Mede-eigenaar Hypd
HYPD is een marketingbureau die graag het randje opzoekt zonder dit tekstueel uit te leggen. Met dit als briefing voor de mannen van Stijlbreuk, kwamen zij naast de toffe branding ook met een killer intro en toffe animaties waarmee ze zelfs bij ons het randje opzochten.
Hypd tot op het bot

Samen hebben we de propositie van HYPD tot de kern teruggebracht, de werkwijze scherp gekregen en ook hier gezorgd dat alles spot on is.

Geen dertien in een dozijn aanpak die anderen van Google overnemen, maar ook hier de HYPD manier: Fuel, Ignite, Explode!